شرح خبر


'../NewsImages/ba920bd065d6fc00a112fff19e50d789.jpg' برگزاری جلسه کارگروه فرعی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و آی سی تی روستایی شهرستان کوار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوار جلسه کارگروه فرعی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و آی سی تی روستایی شهرستان صبح امروز (سه شنبه ) به ریاست ناهید معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور سایر اعضا در دفتر جلسات فرمانداری با دستور کار بررسی تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و آی سی تی روستایی ، خدمات ارائه شده توسط آنها، خدمات برون سپاری شده و بررسی مسائل و مشکلات دفاتر پیشخوان و آی سی تی روستایی برگزار شد. 

در ابتدا ناهید معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با اشاره به بحث تخلفات صورت پذیرفته توسط برخی از دفاتر پیشخوان دولت، عنوان نمود: بدون شک تخلفاتی که در برخی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت صورت پذیرفته است،باید تلنگری باشد برای سایر دفاتر تا نظارت بیشتری بر عملکرد پرسنل تحت امر خود داشته باشند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت:  با توجه به تعیین مهلت مقرر جهت پرداخت بدهیها و قبوض آب و برق و گاز توسط مشتریان، از کلیه دفاتر پیشخوان خدمات دولتی می خواهیم که بطور جد نسبت به این موضوع حساسیت بخرج دهند تا موجبات نارضایتی ارباب رجوعان و ادارات خدمات رسان را فراهم ننمایند.

معاون فرماندار شهرستان با اشاره به حساسیت مسئولیت هایی که بر عهده دفاتر پیشخوان دولت و آی سی تی های روستایی قرار دارد ، گفت: بمنظور انجام خدمات رسانی بهتر و پیشگیری از بروز هر گونه مشکل و نارضایتی، مدیران دفاتر پیشخوان موظف هستند تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند.

ناهید با بیان این نکته که ظرفیت صدور مجوز احداث اینگونه دفاتر در شهرستان به مرحله اشباع رسیده است ، گفت: متقاضیان زیادی جهت راه اندازی اینگونه دفاتر در سطح شهرستان وجود دارد که با توجه به اشباع شدن شهرستان امکان ارائه مجوز به این افراد وجود ندارد؛ لکن اگر تخلفی از جانب هر یک از دفاتر پیشخوان مستقر در سطح شهرستان به ما گزارش شود، طی هماهنگی های انجام شده با استان ،برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد و در صورت اعلام نظر استان مبنی بر لغو مجوز اینگونه افراد، متقاضی دیگری جایگزین خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در ادامه اظهار داشت: پیگیری کلیه موارد مربوط به دفاتر پیشخوان از قبیل صدور پروانه ،تمدید، جابه‌جایی، واگذاری و غیره در حوزه اختیارات اداره پست شهرستان قرار دارد و  متقاضیان می توانند با مراجعه به اداره پست شهرستان امورات مورد نظر خود را به انجام رسانند. 

وی در پایان خواستار احداث  نمایندگی  یا دفتر پست بانک در شهرستان کوار گردید.

در ادامه رستمی رئیس اداره پست شهرستان  خاطرنشان ساخت: هدف از برگزاری این جلسه حل مسائل و مشکلات موجود میان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دستگاه‌های اجرایی شهرستان می باشد تا هر گونه مسئله و مشکلی در این حوزه وجود دارد مطرح گردد و بتوانیم در کنار یکدیگر و با همفکری و همدلی با ارائه راهکارهای مناسب موانع  موجود را از سر راه برداریم و از ضایع شدن حقوق شهروندان و عدم رضایتمندی ارباب رجوعان جلوگیری بعمل آوریم.

در این جلسه همچنین کلیه مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان به بیان خواسته ها ، نظرات و پیشنهادات خود در راستای بهبود خدمات ارائه شده پرداختند و سپس روسای دفاتر پیشخوان ضمن طرح سئوالات خود، همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی شهرستان جهت ادامه فعالیت موثرتر را خواستار شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تاریخ ثبت خبر: 1397/8/15
تاریخ وقوع خبر: